perjantai 2. lokakuuta 2009

Toisen syntymän tiede

Gnostikot tietävät varsin hyvin, että seksuaalisten umpirauhasten sisältämä Ens Semenis on Elämän vettä, Kuolemattomuuden lähde, Pitkäikäisyyden eliksiiriä, Henkisyyden nektaria.

Sisimmän Itsen oivaltamisen juuret ovat yksinomaan selkäytimessä ja siemennesteessä. Näin ollen mikä tahansa, mikä ei perustu tälle pohjalle, on valitettavasti ajanhukkaa.

Jokaisen tulisi uppoutua äänen virtaan saavuttaakseen lopullisen vapautumisen. Vaikka totisesti, totisesti minä sanon teille, että ellette synny uudestaan, ette voi päästä sisään Taivaan Valtakuntaan.

Tämä kysymys uudestisyntymisestä Sanctus Regnumissa on jotakin, mikä kuuluu ristin, hakaristin mysteereihin.

Atsteekkien Meksikon Elämän Jumala kantaa otsassaan hakaristiä, ja hänen papeillaan oli se koristekuviona pyhissä asusteissaan.

On ilmeistä, että ilman seksuaalialkemiaa, ilman sähköistä tuulimyllyä, ilman hakaristin pyhiä mysteereitä Sisimmän Itsen oivaltamisesta, Toisesta Syntymästä, josta suuri Kabiiri Jeesus puhui Rabbi Nikodemukselle, tulee jotakin enemmän kuin mahdotonta.

Zen-buddhalaisuudessa Japanista appelsiini eri kerroksineen symboloi ihmisolentoa hienokehoineen. Itäisessä maailmassa eri pseudo-esoteeriset ja pseudo-salatieteelliset koulut tutkivat kyseisiä yliaistillisia kulkuneuvoja.

Zen-munkit painottavat kyseisten hienokehojen hajottamista, niiden typistämistä tomuksi lopullisen vapautumisen saavuttamiseksi.

Zen-filosofia käsittää, että nämä hienojakoiset organismit ovat ainoastaan yksinkertaisia mentaalisia muotoja, jotka on hävitettävä.

On ilmeistä, että nämä sisäiset kehot, joita herra Leadbeater, Annie Besant ja monet muut kirjailijat tutkivat, ovat ainoastaan lunaarisia kehoja, protoplasmisia kehoja, jotka kehittyvät tiettyyn, Luonnon täydellisesti määrittämään pisteeseen saakka. Sen jälkeen ne suistuvat rappeutumisen tielle, kunnes saavuttavat alkuperäisen lähtöpisteensä.

Näin ollen on ilmeistä, että lunaarisilla kehoilla on alku ja loppu. Siten Zen-munkit eivät ole erehtyneet yrittäessään hävittää ne.

Mutta menkäämme hiukan pidemmälle; puhukaamme To Soma Heliakonista, sielun Hääpuvusta, Solaarisen Ihmisen kehosta.

Muistakaa evankelinen vertaus Häämenoista:


Kun kuningas tuli sisään katsomaan juhlavieraitaan, hän näki siellä miehen, jolla ei ollut hääpukua. Hän kysyi tältä: 'Ystäväni, kuinka saatoit tulla tänne ilman häävaatteita?' Mies ei saanut sanaa suustaan. (Matt. 22: 11,12)

On selvää, että hän oli sanaton, sillä hän ei ollut valmis vastaamaan.

Hirvittävä oli se hetki, jolloin Kuningas antoi käskyn sitoa hänet kädestä ja jaloista ja viedä hänet pois, heittäen hänet ulkonaiseen pimeyteen, jossa kuullaan vain nyyhkytystä ja hammasten kiristelyä.

Se, että erilaiset, toisensa läpäisevät Solaariset kehot muodostavat itsessään sielun Hääpuvun, on jotain, mikä ei yllätä meitä.

Mikä on perustavanlaatuista, mikä on ensisijaista, on rakentaa Solaariset Kehot, ja tämä on mahdollista vain muuntamalla Seksuaalivety Si-12.

On ilmeistä, että, pohjaten jatkuviin seksuaalisiin muuntamisprosesseihin, voimme suorittaa seksuaalivedyn tiivistymisen Solaarisen Astraalikehon loistavaan ja ihanaan muotoon.

On ilmeistä, että voimme kiteyttää seksuaalivedyn Solaarisen mielen paratiisilliseksi kehoksi fyysikkojen vasaralla Kyklooppien ahjossa (seksi).

On kiistämätöntä, että työskentelemällä äärimmäisyyteen saakka Yhdeksännessa Sfäärissä, voimme ja meidän täytyy antaa muoto Tietoisen Tahdon Solaariselle keholle.

Vain kyseisellä tavalla, noiden Alkemiallisten kiteyttämistapatumien keinoin, voimme siis ruumiillistaa jumalaisen Hengen sisällämme.

Vain kyseisellä tavalla, työskentelemällä pyhän hakaristin mysteerien kanssa, voimme siis saapua Toiseen Syntymään.

Täydellinen tietämättömyys näistä esille tuoduista periaatteistä ajaa tuhannet mystikko-oppilaat kohti kaikkein vakavimpia virheitä.

Tietämättömyys näistä gnostilaisuuden perustavista oletuksista on hyvin vakavaa, sillä sellaisen asenteen tuloksena on se, että älykkyytemme tukahtuu erilaisiin opinkappaleisiin ja teorioihin, jotka ovat jotakin lumoavaa ja kiehtovaa, mutta silti järjetöntä ja typerää, kun todella tutkimme niitä Tertium Organumin (ajattelun kolmannen kaanonin) valossa.

Max Heindel ajattelee, että sielun Hääpuku on "Soma Psuchikon", joka koostuu Vitaalikehon, eli hindustanin Lingam Sariran, kahdesta ylemmästä eetteristä.

Tämä kirjailija (Heindel) uskoo, että Soma Psuchikon saavutetaan lisäämällä näiden kahden ylemmän eetterin voimakkuutta.

Tämä käsitys on erittäin kaunis, mutta se on kuitenkin väärä, sillä nämä kaksi eetteriä eivät ole kaikki, mitä tarvitsemme. On kiireellistä rakentaa Olemuksen korkeammat olemassaolokehot, toisin sanoen Solaariset kulkuneuvot, mikäli todella haluamme saavuttaa Toisen Syntymän.

- Samael Aun Weor, Gnostic Magic of the Runes, kappale 46

1 kommentti:

  1. http://koti.phnet.fi/petripaavola/seksitutkimus.html

    Mielenkiintoinen kirjoitus aiheesta seksi.

    VastaaPoista